2010-08-12

I tisdags fyllde jag år! Så dagen började med att älsklingen gjorde frukost till mig, sen promenerade jag till arbetsförmedlingen. Och när jag kom tillbaka hade han gjort det så fruktansvärt fint! :D Levande ljus, princesstårta, jordgubbschampange och såklart presenter :) (1 timmes massage och turkietresan) Han är så bra min kära man.
Sen kom David, Tommy, Jenny, Andreas, Bettan, Jonas, Jimmy och Fredrik. Fika och öl! Sen åkte vi in till stan, till Cheers. Mycket trevligt folk och mycket god alkohol. Madde o Verre kom sen också <3

Som ni ser hade jag en toppenfödelsedag! Även fast mina föräldrar inte var hemma och kunde fira mig (för första gången tror jag?)

Idag har vi varit i stan, sprungit runt som idioter för att hitta present till min kära Madeleine.

Nu tänkte jag ta ut lite av min massage :) Och jag längtar tills på lördag då jag o Madde ska firas rejält ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0