2010-08-30

Så va den resan över :( Snyft. Men kul har det varit! :D

Landade i Turkiet söndag natt, bara 37°... På natten!! På dagen va de runt 50° i solen, så de gick knappt att vara på land, alltså vistades vi ganska mycket i havet och poolen. På hotellrummet hade vi AC:n på 30°, och vi frös.. Då kanske ni fattar hur varmt de va? Shoppat en del har man gjort också :) Klocka, linne, tjocktröja, plånbok, trosor, sjal m.m. Ätit massa god mat och bara varit med min älskade pojkvän, kunde inte haft en bättre semester! Sen halkade ja på toan vid poolen, fastnade med tån under dörren, så halva min tånagel gick av! Ajajajaj.

Kom hem inatt, mamma o pappa hämtade oss vid 01:30-02:00 någon gång, kallt som in i helvete! Från varma turkiet till ett 8° Sverige, fyfan..

Nu ska ja sätta mig hos min äggbert och njuta. Hans semester e ju snart slut så man får passa på. En kall öl och korsord, härliga måndag. (förutom kylan då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0