2010-07-18

I fredags åkte vi som sagt till Varberg. Jag, Tommy, Zandra, William och Elin. De blev inte riktigt som man tänk sig, men men.. Somna iaf 05,30 , ZzzzzzZz. Kom hem lagom till Sebastian skulle gå upp..

Igår åkte jag och David ner för o kolla på bilarna och marknaden. Trevligt trevligt. Sen träffa vi Jenny och Andreas en liten stund, sen åkte ja hem till min Älskling som ja knappt träffat på hela helgen. Så myspys blev det. Mådde lite kasst också så de va nog tur att de inte blev någon alkohol för min del denna dag.

Idag vakna ja o mådde ännu värre. Feber, halsont, Snuva, huvudvärk, hosta osv. Så nu sitter ja här o tycker synd om mig själv. Ska nog sätta på en film eller något, o vänta på att Sebastian kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0