2010-07-24

Igår va vi på middag hos Sebastians pappa. 23st blev vi, inte riktigt va vi hade tänkt oss :) Men trevligt ändå. Sen kom David o hämtade mig Sebastian och Zara, åkte till Åsa (Åsakalaset), träffade Jimmy o co och drack bärs. Och dansade såklart :) Min duktiga man som kan dansa med mig.

Idag insåg vi att vi sprätt upp sista pengarna, igen! Grattis.. Får leva fattigt tills på tisdag :) Så dagen har bestått av besök av Tommy o Sigge, film x2, mys och massage. Mmm, tack hjärtat. Alltid lika skönt.

Kattfan rymde inatt när vi kom hem. Sprang ut, o när ja skulle ta henne bröt hon min nagel. Så då fick hon fan dra, haha. Lagom glad blev jag ;) Men sen kom hon tillslut när ja ropa på henne, duktig idiot..

Ne nu ska ja försöka få gubben i säng. Orkar inte kolla mer på TV idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0