2010-06-03

Igår blev de långpromenad för min del, härligt. Lite jobbigt när de va så varmt men men, måste ju försöka gå ner lite innan Turkiet! Sen när mitt hjärta kom hem från jobbet så gick vi o hämtade hans nya telefon och sen satte oss på en uteservering, drack öl o åt god mat :)

Idag har ja o Alexandra varit vid Rådasjön o solat, jag badade men hon var för feg. Många blickar när ja gick ut i vattnet, dom trodde nog inte ja skulle våga :) Men har man bestämt sig så har man.. De va faktiskt inte så kallt som ja trodde! Har fått lite färg också, svårt när man är likblek som mig..

Snart kommer Sebastian hem, så blir de väl god mat, öl o mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0