2010-06-05

Igår tog Jessica studenten, bara några år för sent. hehe, men bättre sent än aldrig? Så ja o Madde åkte hem till henne i Kungsbacka, käka lite mat osv. Sen åkte ja o Jessica ner till Prinsen o drack, så kom David o körde henne till stan o mig till Mölnlycke. Trött som ett as var jag.

Idag var tanken att vi skulle till Nossebro, men ja bangade ur igårkväll, va väl för trött eller nåt för att gå upp kl 8. Men Jimmy hade tydligen inte fattat att ja inte skulle med så dom stod här utanför o ringde som ett par dampbarn på klockan ;) Men men, sorry guys!

Nu ligger mitt hjärta och sover som en stock eftersom han jobbat natt, så vad ska ja roa mig med i 3 ½ timme? (Tills ja får väcka honom) Hmm, tvätta gör ja så de får iaf bli o stanna inne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0