2010-06-06

Nationaldagen!

Igår va vi på Mölndalsdagen; jag, Madde, Verre, Jimmy o Fredrik. Sen halva min släkt :) Kul eftersom vi inte träffas så mycket. Sen när de började bli tomt i Mölndalsparken så gick ja, Fredrik, Jimmy, Tommy o Jennie till Ponte. De blev lite för mycket alkohol för min del, det känns idag vill ja lova!
Vaknade strax efter 8 när Sebastian kom hem från jobbet, och fy fan va kasst ja mådde. och inte nog med baksmälla, så har ja fått massa myggbett också! BLÄ. I hate it!

Nu vaknade Sebastian, han skrämde livet ur mig. Han brukar ju aldrig vakna själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0