2010-06-13

I fredags tog vi det bara lugnt, rätt ovanligt med tanke på att de va fredag? :) Va en stund i mölndal o sen tillbaka till mölnlycke, o då lagade min baby sin otroligt goda lasange. Mm..

Igår firade  vi min kusin Jenny, först med tacobar på Linné, sen på Chez och till sist Trädgårn. Eller ju ljög ja, jag tommy sebastian Jimmy o Fredrik åkte till Yankee cars, fast vi va bara där i 5 min, helt tomt? 3 pers tror ja de va där inne.

Nu har Sebastian vaknat så nu behöver ja inte skriva mera, för nu har ja bättre saker för mig :)

Ullared på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0