2010-06-20

Ja, igår va de bakfullt. Men eftersom ja lovat Madde att gå ut så va de bara att bita i de sura äpplet.

Kan ju börja med fredagen iaf, ja satt hemma hos baby o drack själv, satt o pratade med hans 73-åriga finska granne, som för övrigt bjöd in mig till sig för o visa hur hon bodde och kort på sina gamla män. Jippie. De värsta e att man inte fattar va hon säger..
Sen mötte jag Sebastian och Richard i stan, mot bryggeriet o drack lite för mycket. Mot Sticky o drack lite mer för mycket.

Igår mådde vi ju sådär båda två, och stackars älskling som jobbade natten på de ("v")
Jag åkte iaf hem till Madde, drack lite bärs, åkte till Chez o drack lite till, åkte o mötte Zara, åkte till Henriksberg där de va spelningar, åkte till McDonalds o mötte Madde o Alex igen som lämnat mig, skulle gå vidare men då insåg vi att allt hade stängt. Hem till Madde, sov till 07,30, gå till korsvägen o möta mitt hjärta, åka hem o sova vidare..

Ja, hade ja varit smart så hade ja kanske sovit klart hos Madde, sen åkt hem. Men det är ju så skönt att få sova med sin man! :)

Idag blir de lugna bullar. Sebastian ska jobba natt igen buhu. Bara två nätter kvar iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0