2010-06-22

Igår blev det kaffe o tjöt med Alexandra i två timmar innan hon skulle jobba. I love that girl. Henne kan man prata om allt med :) Sen kom Frida en stund också. Sen hem o väcka min man och så blev det matlagning. Han laga som vanligt, min mästerkock! Pepparbiff med vitlökssmör, färskpotatis, rödvinssås, vitlöksbröd och sallad (jag gjorde salladen iaf) Åt tills vi storkna och inte orkade röra oss..
Sen åkte han till jobbet, och min kväll bestod av öl, musik och domino på blip.

Nu sitter ja o väntar på att tiden ska gå, han har ju jobbat sin sista natt nu, så nu har jag honom för mig själv i en hel vecka <3 Idag blir de nog några öl och steka i solen, i hopp om att hans "underbara" finska granne inte kommer ut.

Midsommar firar vi med min bror, Zandra och Sixten! Grillning och öl hos dom. Dagen efter blir de cruising i Lysekil, första gången för Sebastian så de ska bli kul :) Får han testa på de odrägliga raggarlivet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0