2010-06-30

I måndags blev det middag på Jensens Buffhouse med Alexandra. Mmums! Sen blev de chez, alkohol för min del och vatten för hennes, tråkmåns. Jimmy o Fredrik kom också. Sen lämna Alexandra mig :( o byttes ut mot David. Trippa över till Charlies dit min älskling kom efter jobbet o tog ett par kalla också :) <3

Igår va vi på Hornbach o köpte akvarium! yeeey. Snäll älskling jag har. Så nu har vi firrar också :) Och snart får vi förhoppningsvid en kissemiss med, mys! Kvällen bestod av nån öl och kik på fiskarna.

Idag har vi varit i stan och spanat. Ätit god lunch osv. o nu blir de tv-tittande!

Älskar min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0