Bank?

Vaknade tidigt imorse av att dom borrade i betong utanför mitt rum! Eller de kanske va i mitt huvud dom borrade? Kändes så iaf. Så någon morgonro fick man ju inte! BLÄ.. Nu blir det snart ett varmt bad o sen hoppas ja pappsen vill köra mig till banken så ja kan avsluta mitt andra konto.

I fredags va jag med Madde, jessica o Malin blandannat. Började hos Madde o slutade på Charlies. Trevlig kväll med trevligt sällskap :D Verre o co kom sen också.

Lördagen va de tänkt o ta de lugnt från början, men hur tror ni det slutade då? Ja, David o Jessica åkte till Kungsbacka för o möta Jimmy, Jennie, Per och 100till. Börjades på bowlingen, tråkigaste som finns så de va tur att dom va nästan klara när ja kom :) Sen blev de in till innerstaden. NAJS

Söndagen va väldigt lugn kan ja tala om :) De kan behövas ibland. Handling och sen tv-tittandes. O lite sovning på det också. Mys.

I helgen är det Elmia! wooho. Lika kul varje år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0