2010-05-09

I fredags träffade jag min fis Sandra, de va ett jävla tag sen! Hon jag o David satt hemma hos mig o tog några öl. Sen bar det av till Rock Baren där vi träffa Mössan o Timmy, sen kom Jimmie o Read Head. De blev på tok för mycket alkohol för min del! Aldrig mer whisky kan ja ju säga iaf. Fyfan..

Igår vaknade jag o mådde sådär! Uuh.. Ja o Sebastian åkte till mig så ja kunde fixa mig, o sen åkte vi till Kungälv på middag hos hans pappa med familj. Trevlig kväll! Åkte sedan till stan, Rock Baren där de va tråkigt, sen Bryggeriet där vi träffa Nagel o Simon.

Nu sitter ja här o försöker få  upp honom ur sängen.. Hur länge är det lagligt att sova egentligen? Nu har ja varit uppe sen 10,30. Så nu e de dags för honom med tycker jag...

Ikväll blir det nog bio o bara mys.

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar & katthalsband tävling pågår !

Kul :)



Nu pågår två smyckes tävlingar i bloggen, delta om du vill :) Finns under kategorin "Tävlingar" :)

2010-05-10 @ 12:55:56
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0