2010-05-12

I måndags skulle jag o baby ha en mysig hemmakväll. Satt o kollade på tv, åt god mat och drack öl. Men så ringer telefonen och då blev de stan. Först hem till Madde o sen till Berså. Ja o Sebastian va för ovanlighetens skull nyktra.. Eller? haha. Ne de kan man inte påstå.. hem kom vi iaf!

Tisdagen va väldigt bakfull. Vaknade av att älsko snarkade rätt i mitt öra o vägra flytta på sig när ja väckte honom (han är inte direkt tillgänglig när han e trött), så ja fick lägga mig på soffan o sova resten av morgonen... Sen blev de att åka till Malmberg (Black Rose i Partille) så Sebastian fick tatuera färdigt sina händer.. Sen hem o käka pizza!

Idag har vi varit hundvakt till brors hund Saga. Så nu ligger hon på soffan o sover, ska snart ta mig ut i regnet o gå en promenix med henne. Men de tar ju emot kan ja säga, fyfan va de spöregnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0