2010-05-20

Jaa, jag färgade ju håret i måndags. Blondt och några svarta slingor i underhåret.. Men när de svarta kom i kontakt med det blonda så blev det lite blått? Hur fan kan blondt och svart bli blått?? Jaja, de blev helt okej ändå faktiskt. Konstigt nog.

Jaja, nu sitter jag här i min ensamhet. Sebastian har precis åkt till jobbet, så här sitter jag med en kall öl och njuter av det underbara vädret som varit idag.

I helgen hoppas ja på Kungälv? De skulle varit något. Längesen man va på någon cruising nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0