2010-05-23

I fredags blev de en sväng på stan med pappas Buick; jag, mamma o pappa. Tommy hade premiärtur för sin bil som han precis lackat om. tummen upp!

Så eftersom ja va nykter på fredagen så blev de dubbelt upp igår. Phu! Jag, Jimmy, Fredrik, Coffe, David o Robin åkte med Jimmys cadillac till Kungälv där de va cruising. Jävligt skoj hade jag. Det går inte att förklara hur kul jag tycker det är med Jänkebilar. Kul o träffa alla gamla vänner igen också! Efter många om och med kom jag iaf hem till Mölnlycke vid halv 4.

idag mår man som man förtjänar. men det är det värt! :) Har precis varit ute o tatt en glass med Alexandra, och snart ska ja väcka Sebastian. Vill egentligen inte göra det än eftersom han va hemma 08,15 imorse, men det är ju så tråkigt att sitta här själv!! Och så är jag hungrig också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0