2010-10-04

I torsdags fikade jag med Mastaneh i stan! Mycket trevligt, man träffas ju nästan aldrig när man inte går i skolan..

I fredags åkte jag och älsklingen till Rockbaren, mötte Sakarias och Emelie. Sen bar det av till ett par andra ställen o träffade annat folk, men slutade på Lilla London dit Zara och hennes kompis kom också.

Lördagen hade jag tänkt att ta de lugnt, men de började med en sväng på stan med Chryslern, sen bar det av till Kåken. Va ett bra tag sen man va där så det var trevligt.

Igår blev det en lugn dag. Bara kolla på tv och tog de lugnt.

Snart ska ja väcka min underbara pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0