2010-10-30

Igår va första dagen på länge som ja gick upp tidigt :) Va på "studiebesök" på Manpower med amg. Kul? nja..

Väl hemma igen kände ja mig pigg, men somna så fort ja la mig o kollade på tv. Sen blev det att baka kladdkaka och laga mat till min älskling så de va klart när han kom hem från jobbet. Pepparbiff, hasselback, vitlöksbröd, ceasarsallad och rosépepparsås. Mumma! Gjorde jag riktigt bra tycker jag.. Det är ju alltid Sebastian som lagar mat annars :)

Idag händer det nog inte mycket. Är man arbetslös så får man ju spara in på dom pengarna man har :) Att leva på en lön är inte de rikaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0