2010-09-18

Nu sitter jag här o funderar på vad va gjorde i veckan, och inser att jag har ett fruktansvärt dåligt minne? Kan lika gärna vara förra veckan ja gjorde de ja trodde hände denna veckan.. så ja ger fan i o skriver något om veckan :)

Igår däremot, så blev de åkning med Chryslern. Ja fick bli chaufför, hmpf.. Ne men de va ok ändå. De blev jag, Tommy, William, Madde och två till ja inte minns namnet på :) Började i stan, mötte upp Brunsås och så kom de en bil till. sen bar de av till Kungälv, till deras kåk. Men de va ju inte så livat.. o Madde den tråkmånsen stannade i stan! ushanimej, sicket sätt.. Ja, va hemma vid 3 iaf, trött o jävlig

De e knullefest på kåken varje helg!




Ja de va väl de, nu ska ja kolla på tv o vänta på att baby vaknar, innan han går till jobbet o jobbar natt igen =/

Kommentarer
Postat av: en grymmaste

jag är inte alls en tråkmåns ;) haha

2010-10-11 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0