Ajsan bajsan

Tjolahopp i lingonskogen!

Kom precis på att jag har en blogg. Det var inte igår man skrev här :) Men men, kanske ska göra ett nytt försök att börja igen?

Just nu sitter jag i morgonrock, har nyss ätit frukost och ska strax bada. Härligt att vara ledig :) Sedan ska ja möta min älskade vän Madeleine i staden. Orkar nästan aldrig gå runt i stan längre, eftersom jag jobbar där så känns det som om man är där hela tiden, även om man aldrig kollar i butiker. Men men, ska bli trevligt ändå :) Kanske hittar något o köpa för mitt presentkort som jag har fått på JC?

Imorgon har vi inventering på jobbet, vilket suger getpung. Alltid tråkigt med inventering, och segt att börja 06 på morran. Meeeen det är bara att bita i det sura äpplet och vara glad för att jag slutar tidigt istl :) (brukar ju oftast jobba kvällar)
Sedan blir det att hjälpa min käre bror som ska flytta! Phu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0