Året

Mitt 2010


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte vad jag kan komma på faktiskt.
.
Har du några nyårslöften?
Nej, sånt är bara skitsnack

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Jajemen. Viccy & Andreas, Anita & Conny, Gurra & Malin

Vilka länder besökte du?
Turkiet

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
27 februari - Kärlekens dag
22 augusti - Turkiet, min födelsedags present av älskling

Vad var din största framgång 2010?
Fått den snyggaste killen kanske? hehe.

Största misstaget?
Jobb probelm

Bästa köp?
Körkortet!

Vad spenderade du mest pengar på?
Körkort och Turkiet resa. Eller nja, Sebastian betalade kanske allt? Minns inte..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Förhållandet med Sebastian, Turkiet presenten, kattfan.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hmm. Någon med Gatans lag kan ja tänka mig.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

Vad önskar du att du gjorde mer?
Jobbade, solade, reste

Favoritprogram på TV?
Oj, har typ följt alla serier, haha. Ullared kanske?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Normal med en touch av rock :)

Den bästa nya personen du träffade?
Sebastian Klangh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0