Long time no see

I fredags fyllde Jennie 23, så hon hade partay. Började eftermiddagen hemma med ett par bärs, sen till Jimmy för öl, Amarula och likör. Sen till Pungen för same shit + kir. Sen till lokalen för same shit + sprit o jäger. Ja, ni ser ju hur de slutade? Men de va trevligt iaf :) Grattis igen tjejen.

Lördagen vaknades bakfullt men botades med bad i borås :) Jag, Sebastian, Tommy och Sixten. Sen en sväng till McDonalds gjorde att bakfyllan försvann nästan helt! Sedan blev det bara soffhäng med film.

Idag har vi bara myst med tv tittandes och go söndags middag. Jag tror inte det är så bra att jag visar mina matlagningsskilss för älsklingen, då kanske han slutar laga mat :P höhö..

Ne, nu ska ja sätta mig i soffan igen innan de blir sängtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0