Universeum

I torsdags träffade jag saknade Alexandra. Vi käkade o tjötade, mys. Sen skulle jag, Sebastian och Tommy åka till mor o far o hämta en TV. Dom två hade druckit så ja fick sladda runt i snön. Fastande hos mamma o pappa i flera timmar! Efter många öl senare blev pojkarna hungriga och vi åkte till Burger King Frölunda.. Det är jobbigt att köra omkring på fulla människor faktiskt.

Fredagen blev lugn. Nu har vi ju TV i sovrummet så där ligger vi o kollar film osv. Myspys!

Igår va vi på middag hos Sebastians pappa och Ann. Mycket trevligt :) Sen skulle de bli utgång men de va ju ingen som va sugen :( Så vi åkte hem istl..

Idag har vi varit på Universeum :) Såg en söt apa som jag lätt hade stoppat innanför tröjan om den kommit ner till mig.
Sen hem o lagade mat o kolla på tääävä. Sooom vanligt! Snart börjar en dokumentär på 2:an, måste ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0