Äntligen

Sedär ja, nu är internet tillbaka :) Just nu sitter jag vid köksbordet och ska äta frukost. Det har hänt mycket på denna tid jag inte bloggat :) Bland annat har vi flyttat till Mölndal, därav att internet inte fungerat. Sedan har jag fått jobb :) Det var på tiden. Så nu sitter jag här o ska snart åka o jobba. Lite trött efter denna veckan men de ska bli gött att få lön sen.

(Bara för att ja blogga nu så brännde jag min macka i rosten suck)

Ja, just nu finns väl inget mer o säga. Det har varit ett par fattiga veckor så vi har bara fixat iordning i lägenhetennn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0