RIP

I fredags blev det utgång med girlsen. Madde, Verre, Mickis, Sandra och Lidia. Började hemma hos Madde och slutade på Vasastan. Blev för mycket alkohol för min del, vilket satte spår dagen efter..

Lördagen va jag och Sebastian på fest hos hans pappa o fru. God mat, dryck och sällskap :) Sedan blev det taxi till stan, och efter många om och men hamnade vi på Lilla London.

I söndags firade jag och älsklingen 1-års dag på O´learys. Super god mat. <3 Jag älskar dig!

Imorgon ska vi kolla på lägenhet i Mölndal :) Håll nu tummarna för oss!!


RIP Alexander Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0