Boo the dog

Helgen blev väldigt trevlig efter många om och men. Lördagen började med att jag, Jimmy och Emil åkte till Liseberg. Hamnade såklart med en gång på Tyrolen där vi träffade Strutsen och sedan David och Jenny. Och där blev vi sittandes. Sen ville Jimmy åka hem o kolla på film? Tråk! Så jag och en del av Brunsås åkte till Kungälv där det var utomhusfest med Rockabillyband. Där va även halva mitt umgänge så stannade när Brunsås va tråkiga och ville åka hem.
Så, va väl hemma vid 3. Söndagen va mindre rolig ;) Men men, det var bara att bita i det sura äpplet.

Idag ska ja jobba, men börjar inte förens 16,50 så har ju halva dagen på mig att göra något vettigt!





Någon som sett Boo the dog? Det måste ju vara den sötaste hunden i världen.. Önskar mig en sådan i julklapp ;) Hehe. Lite för dyr kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-touch.swf?myid=14713296&path=2008/11/03&mycolor=000000&mycolor2=FFD6ED&mycolor3=FFFFFF&autoplay=true&rand=0&f=4&vol=100&pat=0&grad=false
RSS 2.0